2013/03/14

Ta zima musi minąć.

"I nie wie zwierz ni człek,
      Bim – bom
Choć żyłby cały wiek,
      Bim – bom
kiedy tak pada śnieg,
      Bim – bom
Jak marzną mi paluszki."
Chatka Puchatka
Alan Alexander Milne


ATC zostało wykonane z myślą o wyzwaniu Skrapujących Polek
oraz jako wyraz silnego ubolewania nad niezmiennością zimowej aury;) 
Wyzwanie#72 - "Nazwa papieru"





A cytat użyty w pracy i wykorzystywany przeze mnie jak zaklęcie
(choć jak widać nieskuteczne)
to pierwsze słowa piosenki zespołu Voo Voo
(poniżej wykonanie z Kasią Nosowską)
.


 

4 komentarze:

  1. Świetny Ateciak . tylko już pogoń zimę do Afryki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A zima... jak widać nic sobie nie robi z moich starań:(

      Usuń
  2. Bomba!
    Przy okazji mam prośbę - wyłącz identyfikację obrazkową, bo zamierzam często komentować;), a to mnie strasznie wkurza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadanie wykonane;) Nawet nie wiedziałam, że coś takiego jak identyfikacja obrazkowa tutaj istnieje - w blogowaniu też raczkuję.

      Usuń